1 Mayıs 2015 Cuma

Pierce Brown - Kızıl Yükseliş | Kitap Yorumu, Video

Kızıl Yükseliş (Red Rising Trilogy #1)
Satın Almak ve İncelemek İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu Goodreads
Kategori: Distopya, Bilim-Kurgu, Post-Apokaliptik, Genç-Yetişkin
Yazar: Pierce Brown (Çevirmen: Selim Yeniçeri)
Üretici: Pegasus Yayınevi
Liste Fiyatı: t 39,50
Sayfa Sayısı: 448
Ben dünyaları ateşe verecek kıvılcımım. Ben zincirleri kıracak çekicim. Ben halkımın ve esaret içinde yaşayan herkesin umuduyum. Çünkü biliyorum ki insan kendini köleleştiren adaletsizlikle özgürleşemez. Gelecekte, renk kodlarına göre sınıflara ayrılmış Toplum'un en alt sınıfını Kızıllar oluşturmaktadır. Diğer bütün Kızıllar gibi Darrow da, Mars'ı yeni nesiller için yaşanılır bir gezegen haline getirdikleri inancıyla günlerini madenlerde çalışarak geçirmektedir. Üstelik bunu severek ve isteyerek yapmakta, kanı ve teriyle çocuklarına daha iyi bir dünya bırakacağına inanmaktadır.

Ancak Kızıllar kandırılmıştır. Darrow, halkının yozlaşmış yönetici sınıfın kölesinden başka bir şey olmadığını keşfettiğinde adalet özlemi ve kaybettiği aşkının anısıyla hırslanır. İnsanlığın yeni nesil Altın hükümdarlarının güç için mücadele ettiği efsanevi Enstitü'ye sızmak için her şeyden vazgeçer. Hayatı ve medeniyetin geleceği pahasına en başarılı ve en vahşi Altınlarla rekabet etmek zorunda kalacak olan Darrow'un düşmanlarını yenmek için artık yapmayacağı şey yoktur… Bu, onlardan birine dönüşmek anlamına gelse bile.

"Olağanüstü bir macera, nabzınızı hızlandıracak bir serüven… Pierce Brown'ın çarpıcı ilk romanı Açlık Oyunları, Sineklerin Tanrısı ve Ender'in Oyunu'nu anımsatıyor. Başınızı döndürmek için gereken her şeye sahip."
-Entertainment Weekly-
Selam millet *-* Geçen videoda size bir söz vermiştim hatırlarsanız. Hani şu kafanızda oluşan o klasik Eren hali imajını sileceğim hakkında olan. Hah işte normalde bu videoyu daha erken koyacaktım ama eve gelme durumu vardı ve Kızıl Yükseliş'i evde kitaplığın önünde çekmek istediğim için bu zamana kadar beklettim. 2 gün olmuş bir önceki videoyu koyalı. Bu benim için bir rekor :O Normalde Trendeki Kız'la beraber olacaktı bu ama kendimi durduramadım koca bir video boyunca Kızıl Yükseliş'ten bahsettim. Konuyu biraz anlatmış olabilirim ama spoiler yok. Cidden yok. Keyifli seyirler. 



2 yorum:

  1. Ay çok korkarak izledim spoiler ar diye ama... İyiydi :D

    YanıtlaSil
  2. Kitabın ilk 40,50 sayfasını 3 kere okuyup anca anlamıştım:))) Güzel kitaptı ben beğendim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...