11 Mart 2015 Çarşamba

BuddyReads | Leigh Bardugo - Çöküş ve Yükseliş | Kitap Yorumu, Video

Satın Almak ve İncelemek İçin: D&R | Okuoku | İlknoktaKitapyurdu Goodreads
Kategori: Fantastik, Genç-Yetişkin, Aşk, Macera
Yazar: Leigh Bardugo (Çeviren: Boran Evren
Üretici: Yabancı Yayınları
Liste Fiyatı: t 21,00
Sayfa Sayısı: 376
Hepimiz ölürüz ama herkes bir amaç uğruna ölmez Güneşin Elçisi Alina, Karanlıklar Efendisi'yle yaptığı son savaştan mağlubiyetle ayrıldıktan sonra yeraltındaki tünellere, Beyaz Katedral'e sığınır. Oldukça zayıf düşmüştür ve güneş ışığı olmadığı için gücünü de çağıramamaktadır.Tek çare, eski haline kavuşana kadar Apparat'ın dediklerini yapmaktır. Malyen ve Grishaların gizli bir planla Apparat'ı kontrol altına alması,Güneşin Elçisi adına mücadeleyi daha da zora sokar. Alina'nın şimdi, Karanlıklar Efendisi'ni alt etmesi için gereken tek gücün anahtarı olan ateşkuşunu bulması gerekmektedir. Peki onu bulup üç büyüteci bir araya getirdiğinde, Karanlıklar Efendisi'yle yüzleşerek Karanlıklar Diyarı'nı yok edecek kadar kuvvetli olabilecek midir?

"Serinin üçüncü kitabı Çöküş ve Yükseliş'te, uzun süre akıllardan çıkmayacak ve nefes kesen bir sona imza atılmış. Kesinlikle olağanüstü."
-Amazon-

"Karakterlerin her biri kusursuz bir gerçekliğe sahip. Bu seriyi okunası kılan sebeplerden biri de işte bu."
-Booklist-

"Bardugo serinin takipçilerini kesinlikle hayal kırıklığına uğratmayacak bir fantastik serüvenle daha karşımızda."
-Los Angeles Times-

Selam millet ^^ Yine uzun bir aradan sonra yeni bir kitap yorumu videosuyla karşınızdayım. Bu ara inanılmaz bir yoğunluk içindeyim o yüzden ne kitap okuyabiliyorum ne video çekebiliyorum artık affedin beni. Bugün size Çöküş ve Yükseliş'i anlatacağım. Grisha serisine veda ettik. Efsane bir final oldu. Muhteşemdi ^-^ Kusur bulamadım bak o kadar. Umarım beğenirsiniz. Şimdiden keyifli seyirler. Videonun sonunda küçük bir sürprizim var *-*


3 yorum:

  1. Ya abi ben de kiatabi aldimda kafam karıştı. Cokus ve yükselişin haritası ile kuşatma ve fırtınanın haritası ayni mi? Siteye iade edicem değilse

    YanıtlaSil
  2. Zaman Çarkı okuyucusu bulmak çok iyi. O ayarda bir kitap bulamadım hala. Zaman Çarkı konuşabileceğim fazla kişi de yok malesef. O yüzden her yerde öneriyorum. Kütüphanen de videonun altına yazdığım gibi çok güzel olmuş. Ben hala oraya buraya kitap sıkıştırmakla uğraşıyorum maalesef.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...