7 Ocak 2015 Çarşamba

Stephen King - Bay Mercedes | Kitap Yorumu, Vlog

Bay Mercedes (Billy Hodges Trilogy #1)
Satın Almak ve İncelemek İçin: Kitapyurdu Goodreads
Kategori: Polisiye, Gerilim, Macera, Suç
Yazar: Stephen King (Çeviren: Zeynep Heyzen Ateş
Üretici: Altın Kitaplar
Liste Fiyatı: t 25,00
Sayfa Sayısı: 432
Bakalım bu oyunda kim av, kim avcı olacak?

BILL HODGES: emekli polis

BRADY HARTSFIELD:Bill Hodges'un asla çözemediği cinayetlerin faili.

Şimdi bir kez daha büyük bir oyunda karşı karşıyalar. Dünyanın en çok satan yazarı Stephen King'den zamana karşı yarışan yüksek gerilimli bir roman.

Selam millet *-* SaklamaKabı bugün 2 yaşına girdi Yeeeeey *-* İki sene önce bugün What Happened to Elenda blogunun sahibi Hazal'ın cesaretlendirmesiyle yaparım lan ben bu işi dedim ve işte burdayım. Alkışlar Hazal'a gelsin lütfen. O zaman sadece Hazal takip ediyordu beni şimdi 600 kişi olduk. Hepinize çok çok teşekkürler *-* Yakın zamanda, muhtemelen pazar günü ikinci yıl için özel bir video çekeceğim. Bunu yaparken sizlerle birlikte bir şeyler yapalım istiyorum. O yüzden sormak istediğiniz her şeyi sorun bana. Pazar gününe kadar bu gönderinin altında biriksin ben de hepsine cevap vermeye çalışayım. Harika olmaz mı? Bugünkü  video ise bir ilk. Blogu açtığımdan beri cesaret edemediğim bir şey yaptım. King yorumladım ^-^ Şimdiden keyifli seyirler.



8 yorum:

  1. Nice yıllara Saklama Kabı! Benimkisi soru değil de istek olacak biraz ama Goodreads'i daha aktif kullansana :D Ve bazı videolarda spoiler veriyorsun, yıkılıyorum, verme lütfen :D

    YanıtlaSil
  2. Nice yıllara, tebrik ediyorum. Yaşlanınca da yanında çocuklarınla videolar çektiğin günler olsun inşallah :D
    Bir de yazıcam yazıcam hep atladım, Tüyap'ta girişte yanında biri de vardı seni gördüm. Gelip tanışmayı düşündüm ama ne biliyim, gelemedim :)
    Bol okumalı günler

    YanıtlaSil
  3. Nice yıllara diyorum ve derhal soruya geçiş alıyorum: sevdiğin (en sevdiğin) Kitap'ın kalitesini düşük göstermek zorunda kalsan ne gibi söszler söylersin? Cevaplayacağını bilindiğim için şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Nice mutlu yaşlara diyorum ve bu yolda zorlandığın anlar oldu mu? Hiç pe edip bırakmayı düşündün mü eğer düşündüysen sana devam etme azmi veren şey neydi? Hiç okuyamayıp yarım bıraktığın bir kitap var mı yoksa da zorlanarak bitirdiğin kitaplardan bir kaç tane örnek verebilir misin? Çok başarılı olduğunu düşünüyorum tanımasam da seni yürekten destekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Nice bol okumalı yıllara :) Benim sorularım şöyle; Okumaya nasıl başladın? Seni okumaya teşvik eden şey neydi? Kaç yaşında başladın? İnsanların birçoğu "bilgilenmek için, genel kültürünün artması için" kitap okuduğunu söyler sen ne için kitap okuyorsun? :)

    YanıtlaSil
  6. Ereeeeeeen! Yine mimledim seni, bu sefer yap artık. :D Tabi sen de yoğunsun, umarım sınavların iyi geçiyordur. Güzel bir mimmiş bence. http://ortaboypopcorn.blogspot.com.tr/2015/01/mim-yazs-part-1-simdi-mevsimi.html

    YanıtlaSil
  7. Bu da ikinci mimin! Bu daha zorlu bir mim bence ama güzel sorular var. Yaparsan çok sevinirim. :)
    http://ortaboypopcorn.blogspot.com.tr/2015/01/mim-yazs-part-2-high-school-musical.html

    YanıtlaSil
  8. Nice yıllaraa!Ya Eren bana kitap öner.Bilim kurgu,epik fantastik falan seviyorum azıcık da Türk yazar okuyayım bu tür yazan dedim.Var mı öyle sevdiğin Türk bilim kurgu,fantastik yazarı?:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...