23 Ocak 2015 Cuma

Andy Weir - Marslı | Kitap Yorumu, Vlog

Marslı
Satın Almak ve İncelemek İçin: Kitapyurdu Goodreads
Kategori: Bilim-Kurgu, Uzay, Macera, Hayatta Kalma
Yazar: Andy Weir (Çeviren: Emre Aygün
Üretici: Ithaki Yayınları
Liste Fiyatı: t 25,00
Sayfa Sayısı: 416
Goodreads okurlarına göre 2014'Ün En İyİ Bİlİmkurgu ROMANI! Altı gün önce, Mark Watney Mars'a ayak basan ilk insanlardan biriydi. Şimdi ise, orada ölmesi neredeyse kesin.

"Çok uzun zamandan beri okuduğum en iyi kitap. Zeki, eğlenceli ve gerilim dolu. Marslı, bir romandan isteyebileceğiniz her şeye sahip."
-Hugh Howey, Wool serisinin yazarı-

"Sürükleyici… Defoe'nun Robinson Crusoe'su sanki daha zeki biri tarafından yazılmış gibi."
-Larry Niven, Hugo, Nebula ve Locus ödüllü Halka Dünya romanının yazarı-

"Bu kitap tam da benim gibi okuyucuların seveceği türden."
-John Scalzi, Yaşlı Adamın Savaşı serisinin Hugo ve Locus ödüllü yazarı-

"Andy Weir'in yazdığı Marslı şimdiye kadar okuduğum en iyi bilimsel bilimkurgu romanı. Bu romanı -başka bir kitap hakkında hiç böyle bir şey söylemedim- edebi anlamda da elden bırakmak mümkün değil."
-Dan Simmons, Hugo ödüllü Hyperion serisinin yazarı-

"Marslı aklımı başımdan aldı!"
-Ernest Cline, Başlat romanının yazarı-

"Aksiyon ve uzay macerasının kusursuz bir karışımı."
-Library Journal-
Selam millet *-* Yine uzun bir zamandan sonra yepyeni bir kitap yorumuyla karşınızdayım. Aranızda videoların arasına bu kadar zaman koyduğum için kızgın olanlar var farkındayım. Ama bugün iki video yükleyerek bunu telafi etmeyi düşündüm ^^ Şimdiden keyifli seyirler. Umarım seversiniz. Videoda bahsettim Ask.fm'den bana soru sormak isterseniz http://ask.fm/erennadiraksamoglu



2 yorum:

  1. Video çok güzel olmuuş :D

    YanıtlaSil
  2. Allahım, Ero... Ne okumuşsun ya! Bir senin okuduklarına baktım bir de kendiminkilere; utandım len, bildiğin utandım :D Hiç de çaktırmıyorsun okuduklarını facebookta sohbette :D Bu arada okuduğun türler renklensin diye Locke Lamora'nın Yalanları'nı öne alabilirsin bak, bir de buradan söyleyeyim :D

    Marslı'nın kapak resmine bakmaktan kapağa dokunmamışım bile O.O Kadife gibi cidden :D Marslı yorumun kısa geldi bana ya, sen uzun sürdü demişsin ama :D Bir yarım saat daha konuşsan dinlerdim seni yani :D Ve gördüğüm kadarıyla, Mark senin de ağzını bozmuş asdfghasdfg

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...