16 Ekim 2014 Perşembe

Jennifer L. Armentrout - Direniş Çekilişi

Selam millet *-* Naber? Nasılsınız? Ben bu aralar oldukça iyiyim. Vizelerin yaklaşıyor olması biraz rahatsız edici olmaya başlasa da iyiyim bak ^^ Uzun zamandır yaptığım videosuz ilk yayın olacak bu. Biraz garip geliyor aslında ama buna nasıl video çekeceğimi bilemedim :D Epeydir sizler için çekiliş yapmadığımı fark ettim. Ne kadar kötü bir bloggerım ben öyle T_T Neyse olsun arayı kapatmak için iki tane çekiliş hazırladım. İlki Lux serisinin son kitabı Direniş. Diğerinin ne olduğunu yarın göreceksiniz. Takipte kalın *-* Çekilişlere sponsor olduğu için DEX'e çok ama çok teşekkürler. Bol şans

Satın Almak ve İncelemek İçin: İlknokta | D&R | Okuoku Goodreads
Kategori: Fantastik, Genç-Yetişkin, Uzaylı Temalı, Aşk
Yazar: Jennifer L. Armentout (Çeviren: Barış Emre Alkım
Üretici: DEX
Liste Fiyatı: t 22,00
Sayfa Sayısı: 364

R.E.M. dinleyecektim.
Ama gerçek hayat hiç de öyle havalı değil, inanın bana.
Luxen'lerin geldiği o gece her şey değişti ve Daemon gitti.
Geri gelecek mi, bilmiyorum.
Saf mı değiştirdi, hiçbir ? krim yok.
Beni hâlâ seviyor mu, emin değilim.
Eğer Luxen işgalinden kurtulabilmek için az da olsa bir
şansımız varsa, bu ancak düşman ile işbirliği yaparsak mümkün olacak.

Hangi düşmanla mı?

Bir tahminin vardır eminim ?

Afiş için Pensieve bloguna çok teşekkürler *-*


a Rafflecopter giveaway

5 yorum:

  1. selam :)
    katıldım bakalım son kitap eksikti belki makus talihim döner :D :D
    sevgiler ve vizelerde kolaylıklar

    YanıtlaSil
  2. bisey sorucam bu twittere paylasi yarin bidaha yapin diyo ben anlamadim bidaha mi paylascaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar paylaşmanıza gerek yok. Ama tekrar paylaşırsanız +1 hak daha kazanırsınız :D

      Sil
  3. http://kitapperisininsihri.blogspot.com.tr/2014/10/uyumlu-uyumsuz-mim-kendi-mimim.html seni bu mimde etiketledim yaparsan çook sevinirim :))

    YanıtlaSil
  4. Yaaa artık aciklayın çatlicam :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...