18 Ağustos 2014 Pazartesi

[Tag] Tek Renk Tag | Vlog

Selam millet *-* Yeni bir mim videosuyla yeniden karşınızdayım. Son videodan sonra biraz erken oldu farkındayım ama bunun gerçekten çok önemli bir sebebi var. Bugün Yosun Kafa'nın doğum günü. Yeeeey *-* İyi ki doğdun Percy Jackson :3 *mavigözlüğünsebebidebu* Geçtiğimiz günlerde Kitapella beni Tek Renk Tag'ıa etiketlemişti. Kısa süre içinde yaparım diyordum ama ben bile bu kadar erken yapacağımı düşünmemiştim. Bu sayede ikisini birden aradan çıkarmış oldum *benigidifırsatçı* Öyle işte. Benim çok çok eğlendiğim bir tag oldu. Umarım siz de izlerken benim kadar eğlenirsiniz. Bir sonraki videoda görüşene kadar kendinize iyi bakın. Keyifli seyirler ve yorum bırakmayı unutmayın ^^


11 yorum:

  1. Çok eğlenceli bir mim olmuş ben de yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap yap senin cevaplarını da çok merak ediyorum *-* ben videoyu çekerken çoğu kişiyi unutmuşum *kendimenotbirdahakineisimlerinotal*

      Sil
  2. Çok eğlenceli bir videoydu.Percy benim okuduğum ilk karakter ve ben Percy Jackson Serisi'ne çocuk kitabı diyen her insandan net bir şekilde NEFRET EDİYORUM.:D Bunu söyleyen kişiler Şimşek Hırsızı'nın filmini izleyebilmek için bir sürü şey yapıyordu.Bunu da unutmadım.:D Mim çok eğlenceliydi,bende katılmak isterim :3 Ayrıca Boğulan Kız'ı bende pek sevemedim bunu da eklemek istiyorum :D Eren abi bizi çok bekletme en yakın sürede yeni video çekmeye çalış,emeğine sağlık ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Percy'e çocuk kitabı diyenlere Narnia'da çocuk kitabı hatta o filmine ayılıp bayıldığın Hobbit'te çocuk kitabı naber diyorum *hobbitinfilmigüzeldiorasıayrı* Şimsek Hırsızı'nın filmi ise rezalet. Ne kadar sevmefiğimi kelimelere dökemem. Allah'dan Sihirbaz ona öyle güzel bir parçalama yazdı ki artık onu göneriyorum millete. Bakmak istersen şurada: http://sihirbazinguncesi.blogspot.com.tr/2014/08/percy-jackson-olympians-lightning-thief.html. ve mim'i yap *-* cevaplarını merak ediyorum :3

      Sil
    2. http://kitapokuyansolucan.blogspot.com.tr/2014/08/tek-renk-tag-siyah.html An itibariyle bende gaza geldim ve mimi yaptım :D Gönderi açılmıyor mu yoksa ben mi bir yerde hata yaptım? o.O Her neyse; ben o bloğu didik didik eder yine o gönderiyi bulurum sdjkfajkh

      Sil
  3. İtiraf edeyim, ben hala Percy okumadım. Ama birgün okuyacağım eğer alırsam aklıma gelirse. Biliyorum, bu seriye bayılan biri için çok garip okumamam ama hiç denk gelmedi :D
    Çok güzel bir video olmuş. Devamını bekliyorum *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim *-* Percy'i oku ya güzel seridir. Böyle alıp bağrına basarsın sayfalarını falan seversin ^-^ oku oku sonra gel üstüne konuşalım :3

      Sil
  4. bu video ile seni tanımış oldum. Çok eğlenceli bir etkinlik olmuş kitaplarına bayıldım.:)

    YanıtlaSil
  5. İzlediğim andan beri bende yapmak istiyorum bu tagı ama üşengeçliğim yüzünden anca bu güne kaldı^^
    http://maviucurum.blogspot.com.tr/2014/08/etkinlik-tek-renk-tag.html
    buda benden (:

    YanıtlaSil
  6. Senin de istediğin gibi bir blogger ve vlogger daha (ki bu ben oluyorum :D) oldu. Al bu da benim ilk videom ve kitaplarla ilgili ilk girişimim :D >> http://ahrazvokal.wordpress.com/2014/09/15/tek-renk-kitap-tag-beyaz-vlog/ ^__^

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...