17 Kasım 2013 Pazar

Okuma Şenliği Kış 2013

Merhaba millet *-* Keyifler nasıl? Umarım hepiniz iyisinizdir. Kısa süren bir ayrılıktan sonra yine, yeniden buralardayım. Uzaklaşmaya niyetim yok :)


Pinnucia'nın geçtiğimiz yaz düzenlediği Okuma Şenliği'ni duymayan kalmamıştır sanırım. 72 kişinin katılımıyla Pinnucia'yı bile şaşırtmıştı ^^ Ama ne yazık ki ben katılamamıştım. Baktım birkaç kategoriyi yerine getiremeyeceğim, vazgeçtim. Sakın yanlış anlaşılmasın, şenliğe katıldınız diye tüm kategorileri yerine getirmek zorunda değilsiniz. Ben, eksiksiz olmayacaksa olmasın diye düşündüğüm için vazgeçmiştim.




Neyse neyse, gelelim Kış Şenliğine ^^ Aslına bakarsanız bu ara herhangi bir etkinliğe katılmak için fazlasıyla yoğunum. Okumam gereken bir sürü kitap var. Eee koca bir kitap fuarı geldi geçti :) Dolayısıyla okunacak kitapların sayısı aldı başını gitti. Ama baktım bu seferki kategoriler nispeten daha kolay, e istenilen kitaplar da bende mevcut. Fırsat bu fırsat ben de varım dedim.



Okuma Şenliği'ne dair ayrıntıları şuradan görebilirsiniz.

Etkinlik 3 Kasım - 3 Mart arası sürecek ama siz, istediğiniz zaman katılabilirsiniz.
Herkese şimdiden keyifli okumalar *-*

Okuma Şenliği Listem
10 puan: Altın Kitaplar Yayınevi’nden çıkan bir kitap okuyanlara.
Joe Hill - Boynuzlar (416 Sayfa) Altın Kitaplar
10 puan: Kütüphaneden ödünç alınmış veya sahaftan satın alınmış bir kitap okuyanlara.
Licia Troisi - Ejder Kız (340 Sayfa) Doğan Egmont
Mersin Kitap Evi, 2. el reyonundan alındı.
10 puan: Adında bir hayvan adı olan bir kitap okuyanlara.
Sophie Jordan - Ejder Ateşi (320 Sayfa) Pegasus Yayınları -Ejder'i hayvandan sayabiliyormuşuz-
15 puan: 600 Sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
Cassandra Clare - Mekanik Prenses (696 Sayfa) Artemis Yayınları
15 puan: Nobel Ödüllü kazanmış bir yazarın bir kitabını okuyanlara.
Orhan Pamuk - Kara Kitap (476 Sayfa) İletişim Yayınları
15 puan: Türk edebiyatında klasik kabul edilen bir roman okuyanlara.
Halid Ziya Uşaklıgil - Aşk-ı Memnu (514 Sayfa) Özgür Yayınları
15 puan: Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap okuyanlara
Kyung-sook Shin - Lütfen Anneme İyi Bak (232 Sayfa) Doğan Kitap
Güney-Kore Edebiyatı.
20 puan: Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere
Stephen Chbosky - Saksı Olmanın Faydaları (285 Sayfa) Feniks Kitap
20 puan: Adında kış mevsimine ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap okuyanlara
John Green - Alaska'nın Peşinde (320 Sayfa) Pegasus Yayınları -Alaska denilince kar ve soğuk aklıma geliyor. E kış demek kar ve soğuk demek :)-
25 puan: Yasaklamış bir kitap okuyanlara.
Ray Bradbury - Fahrenheit 451 (242 Sayfa) İthaki Yayınları
1998 yılında, Mississippi Lisesi’nde bir ebevynin şikayeti üzerine yasaklanmıştır. Gerekçe ise kitapta geçen “Allah kahretsin!” sözüdür.
25 puan: Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap okuyanlara.
Mustafa Kemal Atatürk - Nutuk (704 Sayfa) İnkilap Kitapevi
25 puan: Yayınlanmış en az 5 kitabı olan bir yazarın ilk kitabını (yada romanını) okuyanlara.
Philip Reeve - Şafak Feneri (368 Sayfa) Tudem Eğitim Hizmetleri
25 puan: Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.
Frank McCourt - Angela'nın Külleri (464 Sayfa) Epsilon Yayınları
30 puan: Okumayı yazmayı öğrendiğiniz yıl ilk kez yayınlanmış bir kitap okuyanlara.
Neil Gaiman - Yıldız Tozu (343 Sayfa) İthaki Yayınları
1998 yılı.
40 puan: Bir üçleme veya aynı seriden 3 kitap okuyanlara.
Rick Riordan - Canavarlar Denizi (282 Sayfa) , Titan'ın Laneti (282 Sayfa), Labirent Savaşı (376 Sayfa) Doğan Egmont

11 yorum:

  1. Yıldız Tozu'nun 1998'de yazıldığı hiç aklıma gelmemişti,çok mutlu oldum sanırım listemde değiştirebiirim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goodreads'de baktım. Eğer bunu bulamasaydım katılmayacaktım şenliğe :D bir baktım neil tamam dedim evren şenliğe katılmamı destekliyor :P

      Sil
    2. Harika olmuş:D Zor bir yıl bana göre ama bu kitap unutturur zorluğu :))

      Sil
  2. Ejder'i soracaktım bende ama unutmuşum, burada görmek iyi oldu. Alaska oluyor mu ya güzelmiş çok seçenek var ama olursa yazara başlarım iyi olur (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ejder'i özellikle sordum. Olmasaydı Kurt ve Kız'ı okuyacaktim ama biraz onceliklerime uydurmaya çalıştım :D Alaska için de Kış' ı animsatiyor bana diye seçtim :D

      Sil
  3. kıskançlık diz boyu, gidip bende benimkini yazmam lazım :/

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş , benim de iki kategoriyi değiştirmem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Listeyi hazırlamak zor oldu ama yaptım :D

      Sil
  5. İnsanları gaza getiriyorsun Eren, yapma böyle :D
    Filmli-kitaplı kategoriye ne koysam diye düşünürken Saksı Olmanın Faydaları hiç aklıma gelmemişti, onu ekleyeyim bari ;)
    Şu sınavlar bitsin ben de listemi hazırlayacağım, bakalım ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhteşem Gatsby, Birdy, Sıcak Bedenler ve Saksı Olmanın Faydaları arasında gittim geldim Saksı Olmanın Faydaları iyidir deyip seçtim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...