15 Kasım 2013 Cuma

6. Gün | Konuşan Kitaplar #20 Blog Tur | Araf - Jamie McGuire | Araf Okurken Ne Dinlemeli?


Konuşan Kitaplar, Araf turunun 6. gününden herkese merhaba *-* Nasılsınız millet? Fuardı, koşuşturmacaydı derken buraları biraz boşladım farkındayım ama hayatımı rayına sokmam gerekiyordu. Neyse ki hallettim, bundan sonra yine buralardayım ^^

Şimdiii gelelim 20. turumuzun konuğu Araf'a. Bir kere şu konuda hem fikir olalım, kusursuz bir kitap turluyoruz. Öyle, öyle! Bunu tartışmayalım bile :3 Turun başından beri yapılan yorumları okudunuz, gördünüz. Başta, Küçük Kız'ın yaptığı Bad Boys olsun, diğer çalışmalar sonrasında Jared'e aşık oldunuz. Turun erkek elemanları olarak biz bile etkilendik bak *-* Yapılan görsellere, kitaptan gelen alıntılara hayran kaldınız. Öyle değil mi ama?  Yazar sağlam, konu sağlam, kurgu sağlam, karakterler bomba. Türkçe edisyonunun ne kadar harika olduğundan bahsetmiyorum bile. Böylesi her zaman bulunmaz. Haa bunların dışında gözünüze takılan ufak tefek şeyler olursa, o kadar kusur kadı kızında da var deyip geçiniz lütfen.

Kitap güzel olunca, bizde elimizden gelenin en iyisini yapmak için çalışıyoruz. Turumuzu başından beri takip edenler, yapılan işlerden hayli memnun. Ama bir şeyler eksik değil miydi? Müzik mesela? Sizi bilmiyorum ama ben kitap okurken müzik dinlemeyi çok severim. Hele ki şarkılar, kitabın atmosferini tamamlıyorsa tadından yenmez. İşte ben bugün sizlere Araf'la hangi şarkılar iyi gider onları sunmak istiyorum. 



a Rafflecopter giveaway



3 yorum:

  1. O değilde çok iyi şarkılar keşfetmiş oldum böylece.Teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  2. Kulağında kulaklık elinde kitap olanlar için çok güzel bir kaynak ve gerçekten çok güzel müzikler açıkçası bende böylelikle yeni şarkılar keşfetmiş oldum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...