2 Ekim 2013 Çarşamba

Konuşan Kitaplar #16 Blog Tur | Fosforlu Cevriye - Suat Derviş

Merhaba Millet *-* Görüşmeyeli iyisinizdir umarım. Kim ben mi? İyiyim iyiyim :) İşsizliğim devam etmekte, hastalığım canımı almakla -ya da belki sadece ses tellerimi istiyordur bilmiyorum.- insafa gelmek arasında gidip geliyor, havalar bozdu -bayağı bayağı bozdu yalnız. İki gündür yorgan üstü battaniye takılıyoruz.- falan ama iyiyim. Vallahi bak. 

Sizlere harika bir haberim var.  Biz yani Kitap Dostları, bundan sonra ekip olarak komplece Konuşan Kitaplar'dayız. Birbirinden yetenekli ve cana yakın bloggerların olduğu bu büyük aileye dahil olmak nasıl bir mutluluk size tarif edemem. Ciddi ciddi aile içinde gibi hissediyorum. Bu yüzden ekipteki bütün arkadaşlara ayrı ayrı teşekkür ederim. Kitap Dostları olarak da yeni turlar düzenleyeceğiz tabi onu ihmal etmek olmaz. Unutmayın! Kitap Dostları herkese açık bir grup. Eğer o ay inceleyeceğimiz kitap sizde de varsa ve bende yorumlamak istiyorum diyorsanız Facebook üzerinden bize ulaşmanız yeterli olacaktır.

Gelelim 16. turumuza. Bu ayın incelenecek ilk kitabı Suat Derviş'ten Fosforlu Cevriye. Biliyorum yeni bir kitap değil. Hatta bir çok kişi kitabı çok önceden okudu. Okumadıysa da tiyatrosunu yada filmini seyretti. İşte o bildiğiniz hikaye, yeni edisyonu ve Konuşan Kitaplar yorumlarıyla yeniden karşınızda *-* Gözünüz kulağınız bizde olsun. Bu akşam başlıyoruz.

İlk Gün
Kitap Tanıtımı: Maria Puder Ölmedi
Yazar Tanıtımı: Yorum Cadısı
Atilla Dorsay'dan Suat Derviş: Kitap Telvesi
Çekiliş: Sihirbazın Güncesi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...