8 Eylül 2013 Pazar

Tchibo | En İyi Arkadaşım


Yaşadığım yeri size az çok anlattım. Her ne kadar mahalle kültürü devam etmekte ve insanlar sokaklarda daha çok zaman geçiriyor olsa da, insanların site etrafında hayatını sürdürmeye çalışan canlılara karşı tavırları pek iyi değil. Evet belki kimse onlara eziyet etmiyor, canlarını yakmıyor ama iki kap su koyayım ya da bir kap yiyecek bir şey koyayım diye bir düşünceleri yok. Bu durumun bilinçsizlikten kaynaklandığı ve eğer doğru bir şekilde iletişim sağlarsam düzelebileceğini sanıyorum ve bunun için gerçekten çabalıyorum.

Burası daha sanayiye yakın ve dolu bir site olduğu için yavru hayvanları muhakkak beslenir, birileri bakar düşüncesiyle bırakıp gidiyorlar. Ama olmuyor. Hepsini kurtaramıyoruz maalesef. Bir kısmı hayatını kaybediyor. İnsanlar niye bilmiyorum bayat ekmeğini bu canlara vermektense çöpün yanındaki tele asmayı tercih ediyor. E onlarda orada küfleniyor haliyle. Mantık ekmeği çöpe atmamak. Eyvallah ekmeğini atma zaten çöpe ama yahu sütle, yoğurtla karıştır demiyorum sana ama sulu yemeğinin suyuyla ya da onu geç aç çeşmeyi duru suyla ıslat koy hayvanlara beslensin değil mi? Yok. Neyse bu durumun bir hal çaresine bakacağım. Şimdilik ev yapımı mamalarla, arada bir aşırdığım Paşa'nın ve Aysel'in mamalarıyla, ablaların tele astığı ekmeklerle elimden geldiğince besliyorum. Annem ve kardeşim de benim olmadığım zamanlarda devam ettiriyorlar. E önümüz kış, Trakya'nın soğuğuda soğuktur hani. Umarım o zamana kadar insanları daha duyarlı olmaya alıştırabilirim. Yoksa bu kış gerçekten çok zor geçecek.
Şimdi diyeceksiniz ki bunun Tchibo ile alakası ne. Geçtiğimiz ay Tchibo'dan harika bir kargo aldım. Yollanılan şey sembolikti belki ama öyle samimi geldi, beni öyle mutlu etti ki sizinle paylaşmak istedim :') 

Mama kabı diğer ev yapımı kaplarla birlikte besleme noktasındaki yerini aldı. Teşekkürler Tchibo *-*
Tchibo, En İyi Arkadaşlarımız için harika bir tema hazırlamış. Üstelik sadece kedi ve köpekler için değil. Tavşanlarımız, hamsterlarımız ve atlarımız için ihtiyacımız olan birçok şey var. Dostlarımız için hazırlanan mama kaplarını, oyuncakları, aksesuarları incelemek için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...