13 Mayıs 2013 Pazartesi

Ön Okuma: Morgan Rice - Kahramanların Görevi




Geçtiğimiz günlerde Elf Yayınevi ile ilgili bir gönderi hazırlamıştım hatırlarsanız. Alice Ölüler Diyarında 2/Öldüren Aynanın İçinden, Uyuyan Güller ve Kahramanların Görevi kitapları bu hafta içinde okuyucuyla buluşmaya hazırlanıyor. 3 kitabıda merak ediyorum ama özellikle Felsefe Yüzüğü Serisi'nin ilk kitabı olan Kahramanların Görevi, gerek kapak tasarımı gerek konusuyla daha bir dikkatimi çekiyor *-*Elf Yayınları'ndan ön okumasını rica ettim, sağ olsunlar beni kırmayıp yolladılar. Okudum, çok hoşuma gitti, paylaşayım ben bunu dedim. Yayınevine sordum, olur dediler. Bende sizlerle paylaşıyorum. Keyifli okumalar


Kahramanların Görevi (The Sorcerer's Ring #1)
Kategori: Roman, Genç-Yetişkin, Fantastik
Yazar: Morgan Rice (Çeviren: Ahmet Bora Pekiner)
Üretici: Elf Yayınları
Liste Fiyatı: t 19,00
Sayfa Sayısı: 370
Her kitabı satış rekorları kıran usta isim Morgan Rice’dan yepyeni bir fantazi serisi geliyor. Yüzük Krallığı’nın eteklerinde küçük bir köyde yaşayan henüz 14 yaşındaki bir gencin destansı hikayesini okurken büyüleneceksiniz. Dört kardeşten en küçüğü olan Thorgrin’den ağabeyleri nefret etmekte, babası ise o yokmuş gibi davranmaktadır. Diğerlerinden daha farklı olduğunu düşünen Thor’un hayali bir gün büyük bir savaşçı olup, Krallık Orduları ile beraber Kanyon’un öbür tarafından gelen onlarca çeşit yaratığa karşı ülkesini savunabilmektir. Yetişkinliğe adım atmaya hazırlanan Thorgrin’in Kraliyet Lejyon’una katılabilme talebi babası tarafından reddedilse bile, bu onu durdurmaya yetmez. Kendi başına yollara düşen Thorgrin, Kraliyet Sarayı’na ulaşıp, kendini ispatlamaya kararlıdır. Ancak Kraliyet Sarayı, kendi ailevi sorunları, güç çatışmaları, hırsları, kıskançlıkları, şiddet ve ihanetleriyle zaten çalkalanıyordur. Kendine artık bir varis seçmesi gereken Kral MacGil’in tüm gücünün kaynağı olan Hanedan Kılıcı kıpırtısız bir halde, onu yerinden kaldırabilecek kişiyi beklemektedir.

Bir yabancı olarak saraya gelen Thorgrin, kendini kabul ettirip, Kraliyet Lejyonları’na katılabilmek için dövüşmek zorunda kalacaktır. Zamanla şimdiye dek hiç fark etmediği özel güçlere sahip olduğunu gören Thorgrin’in önünde, diğer insanlardan daha farklı bir yazgı yatmaktadır. Tüm engellere rağmen Kral’ın kızına aşık olan Thorgrin, çok güçlü rakipleri olduğunu görecektir. Sahip olduğu özel güçleri anlamaya çalışan Thorgrin’i himayesi altına alan Kraliyet Büyücüsü, ona Kanyon’un ötesinde, hatta Ejderhalar Diyarı’nın bile ötesinde bir yerlerde yaşayan ve Thorgrin’in hayatı boyunca tanıyamadığı annesinden bahseder. Thorgrin bu maceraya girişip, hep olmak istediği savaşçıya dönüşmeden önce ilk olarak eğitimini tamamlamalıdır. Fakat bu eğitim kısa sürecek gibi görünmektedir. Çünkü kendini sarayda çevrilen entrikaların tam ortasında bulan Thorgrin, hem sevdiği kızı hem de tüm krallığı kaybetme riskiyle karşı karşıya gelecektir.

Yarattığı çok yönlü dünyası ve karakterleriyle KAHRAMANLARIN GÖREVİ, dostları ve aşıkları, düşmanları ve yoldaşları, ejderhaları ve şövalyeleri, komplo ve politik entrikaları, açgözlü karakter ve ihanetleri ile tam bir destan. Onur ile cesareti, kılıç ile büyüyü bir araya getiren bu fantastik hikaye, yaşınız ne olursa olsun, sizi asla unutamayacağınız bir dünyanın içine çekecek.
 Ön Okuma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...