4 Nisan 2013 Perşembe

Ally Carter Kaldığı Yerden Devam Ediyor

Delidolu Nisan ayına muhteşem bir giriş yaptı. 4.01 Goodreads puanı olan Hırsızlar Sosyetesi yolda *-* Aslında bir çoğumuzun tanıdığı biri Ally Carter. Tudem yayınlarından çıkan Gallagher Serisi ile dikkatleri üzerine çekmiş, kendine iyi bir okuyucu kitlesi yaratmıştı. Ancak 3. kitaptan sonra seriye devam edilmediğinden, hem sadık takipçisi hüsrana uğramış hemde seriyi yeni duymuş okuyucular sonu olmayan bir seriye başlamaktan çekinmişlerdi. Bu da Ally'nin unutulmasına neden oldu. 

Hırsızlar Sosyetesi, yazarın takipçilerini mutlu edeceği gibi bunun yanı sıra birçok kişiyi Ally ile tanıştırmış olacak. Ayrıca Gallagher serisini severler ve seriye başlamayı düşünüp devamı olmadığı için çekincede kalanlar için güzel bir haberim daha var. Henüz belli bir tarih verilmese de Tudem Yayınevi 4. ve 5. kitaplar için hazırlıklara başladığını söyledi. Kitaplığınızda Ally için büyükçe bir yer açın. Kaldığı yerden devam etmeye geliyor *-*

Hırsızlar Sosyetesi (Heist Society #1)
Kategori: Roman, Genç-Yetişkin, Gizem, Macera
Yazar: Ally Carter
Üretici: Delidolu
HIRSIZLIK BİR MESLEK SAYILABİLİR Mİ?

Belki hayatını bu meslek üzerine kurmuş insanlar, hatta aileler olduğunu bilmek tüylerinizi ürpertebilir. Ama Katarina'nın heyecanlı ve "eğlenceli" dünyası size tüm ön yargılarınızı unutturacak.

Dünyanın en seçkin müzelerinden biri için planlanan soygun. özünde iyiliğe hizmet etmeli; eserlerin gerçek sahipleriyle buluşmasına, parçalanmış bir aileyi bir araya getirmeye ve biraz da... Üzeri örtülen bir aşkın su yüzüne çıkmasına.

 Seni Sevdiğimi Söyleseydim Öldürmek Zorunda Kalırdım (Gallagher Girls #1)
Kategori: Roman, Genç-Yetişkin, Macera, Aşk
Yazar: Ally Carter (Çeviren: Ceren Aral
Üretici: Tudem Yayınları
Liste Fiyatı: t 17,00
Sayfa Sayısı: 288

"Bir dahi olabilirdim, ama gerçekleri gören Josh'tı. Bir süre, başka bir hayata ihtiyaç duymuştum; geçici bir süreliğine normal bir hayata. Asıl sorun, benim için önemli olan birinin incinmiş gözlerine bakmak ve ona, onu hiçbir zaman özgürce sevemeyeceğimi söylemekti. Çünkü... söyleseydim onu öldürmek zorunda kalırdım."

Normal bir yatılı kız okulu görünümünde olan, ama aslında dövüş sanatlarını, şifre çözmeyi öğreten bir ajan okulunun en iyi öğrencilerinden biri kasabadan "normal" birine aşık olur. Bu durumda ne yapılması gerektiğini okulda öğretmiyorlardı...

6 yorum:

  1. Gallagher Serisi için ne kadar sevindim anlatamam :D Gerçi yenisini okumak için önce bir eskileri tekrar etmem gerekecek, o kadar zaman geçince :D Diğer seri de güzel duruyor, konusu itibariyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes cok sevindi bu habere. Serilerin bitmemesi kötü oluyor neyse ki Tudem tamamlama kararı aldı. Darısı Mercy Thompson ve Mercy Falls Kurtları'nım başına

      Sil
  2. peki ne zaman çıkcak kesin bi tarih var mı

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok merak ediyorum kitaplar ne zaman çıkacak lütfen kesin bir tarih verin!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin gibi yayınevinden tarih bekliyorum. Öğrendiğimde burada paylaşacağım :)

      Sil
  4. gallagher serisinin 4 kitabnı okudum bitirdim ve şimsi tekrardan başlıcam inanılmaz kıtaplar sürükleyici kısacası muhteşem serinin devamı gelmesı dileğiyle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...