28 Şubat 2013 Perşembe

Scott Westerfeld Uglies/Çirkinler Serisi İçin Takipte Kalın

Scott Westerfeld - Çirkinler serisi uzun zamandır okumak istediğim bir seriydi kısmet bu zamanaymış *-* Takipte olun 


















Kategori: Roman, Distopya, Genç-Yetişkin, Fantastik
Yazar: Scott Westerfeld (Çeviren:Niran Elçi)
Üretici: Tudem
Liste Fiyatı: t 22,00
Sayfa Sayısı: 448
"Normal Biri, muhteşem güzellerin olduğu bir dünyada çirkin kalır."

16. yaş gününde, herkesin hayal ettiği gibi, Çirkinler grubundan çıkıp, bir dizi estetik operasyon sonucu Güzelleşecek olan Tally'nin hayalleri kötü bir teklifle yıkılır: Güzel olmayı reddeden ve asilere katılan arkadaşı Shay'i ele verecek ya da hiçbir zaman güzelleşemeyecektir.

Çirkinler serisi toplam 4 kitaptan oluşup, Ekstralar adlı kitapla birlikte tamamlanmıştır.

"Çirkinler, gelecek teknolojiler ve var olan toplumsal politikalarla ilgili rahatsız edici gerçekleri inandırıcı bir olay örgüsüyle, okunması oldukça kolay bir şekilde sunuyor. Sonundaki heyecan verici seçim ise kitabın devam edeceğini vaat ediyor."

School Library Journal

2 yorum:

  1. yayınevine yazar gibi olacak ama ne zaman ne zaman? ben bu seriyi inanır mısın okumadım ve cok merak ediyorum ama bir türlü de elim gitmedi!! Merakla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 gun icinde hepsini okumayı planlıyorum. Bir sorun olmadığı taktirde hemen yorumumu yazarım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...