17 Şubat 2013 Pazar

Book Friends Kitap Tur #2 | Kiera Cass - Beni Seç Yorumu

  İlk kitap turumuzu ocak ayında gerçekleştirmiştik, desteğiniz için sonsuz teşekkürler Şimdi de sizleri, 23 Şubat cumartesi günü gerçekleştireceğimiz II. Kitap Turumuza davet ediyoruz. Bu turda Beni Seç'i inceleyeceğiz. Kitabın ön okuması ve fragmanı, yazar tanıtımı, çevirmenle röportaj, kitap yorumlarımız ve tur sonunda 2 kişiye Beni Seç'i hediye edeceğimiz kitap çekilişi için herkesi II. Kitap Turumuza bekliyoruz

II. Kitap Turuna katılan arkadaşlar:


Şanslı 2 kişiye hediye edeceğimiz Kiera Cass - Beni Seç çekilişine katılmak için Tıklayınız

Kategori: Roman, Fantastik, Genç-Yetişkin
Yazar: Kiera Cass (Çeviren: Derya İmer Aydınlık
Üretici: DEX
Liste Fiyatı: t 19,00
Sayfa Sayısı: 304
Bir prens nasıl tavlanır?

Illéa ülkesinde tüm genç kızlar doğdukları günden beri sınıf atlamanın peşinde. Paha biçilmez mücevherlere, göz alıcı elbiselere ancak bu şekilde sahip olabilecekler. Bunun için tek bir şansları var: SEÇİM. Kıyasıya bir mücadeleyle geçen Seçimi kazanmanıntek yolu Prens Maxonı kendine âşık etmek.

America içinse Seçim, bir kâbustan farksız. Bu yarışa girmeyi kabul ederse, kendisinden aşağı sınıftan olduğu için herkesten gizlediği aşkı Aspeni arkasında bırakmak zorunda kalacak. Öte yandan bu, ailesinin tek kurtuluş şansı.

America saraya adım atar atmaz, kendini esrarengiz bir dünyanın içinde bulacak. Saray hiç de dışarıdan göründüğü gibi olmayacak.

35 kızın katıldığı vahşi bir yarış nasıl kazanılır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...