7 Ocak 2013 Pazartesi

Hoşgeldin 2013


Diğerlerinde de olduğu gibi 2013’ün gelişini de elimizden geleni ardımıza koymayarak binbir şekilde kutladık ve 2013’ü mahçup etmedik. Hoşgeldi, sefageldi.

Yeni yıla girerken sen ne yaptın oğlum derseniz? Çılgın partilerden, inanılmaz organizasyonlardan bahsetmek istesem de en rahat pijamalarımı üstüme geçirip, patlamış mısırımı koydum önüme Yalan Dünya’yı izledim. Zaten öyle büyük planlar yapmamıştım, olan planlar da bozulunca çok aldırmadım. Yılbaşı ağacı süslemek evi ışıklandırmak güzel ama bir gece için o kadar para harcamayı doğru bulmuyorum. Kitap alırım ben onca parayla.

Zaten yılbaşının sadece hediye kısmını seviyorum. 1 hafta önceden çıkıp hediyeleri tek tek seçersin, ellerinle paketleyip yılbaşından 2 gün önce kargoya verirsin ve beklemeye başlarsın sana neler gelecek diye.Yılbaşında hediye bekleyenlerdenim arkadaş. Arkadaşlarım da sağ olsunlar buna önem verdiğimi bilip hiçbiri es geçmezler. Gelen hediyelerimi aşağıda görebilirsiniz.
 


Herbirini okumak için sabırsızlanıyorum . Yorumlarım için takipte olun.

Perşembenin Gelişi Çarşambadan Bellidir Derler

2012 benim içim mükemmel geçti. Büyük değişimlerin  ve arınmanın yılıydı diyebilirim. Bir kere hayatıma dadanan sigaradan kurtuldum sonra  60 kilo verdim. Dile kolay tam 20 yılın kilosu. 3.50 kilo olarak doğup kabına sığmaz bir şekilde her yıl artarak ilerledi kilom. Geçen sene tartıda 125’i gördüğümde bana bir aydınlanma geldi. N’yapıyorsun sen oğlum dedim kendime. Sen onca yıl çalış çabala sonra erkenden öl git. Şaka değil hıkık diyip öte tarafa geçme ihtimalim yüksekti . O kadar yağ altında vücut nasıl işlevini görsün. Neyse ki bu aydınlanma çabucak sönüp gitmedi. Biraz sabır ve azimle birleşince şakdanadak attım 60 kiloyu. Hala kendime alışmaya çabalıyorum :) 2012’nin bir diğer kıyağı ailemize katılan kedim Paşa oldu.Mükemmel kitaplar okudum, yeni yazarlarla tanıştım, birbirinden güzel mekanlar keşfettim. Geçen yılın tek kötü yanı Sultan’ımı kaybetmemdi. Paşa olmasa onun yokluğuna alışmam çok zor olurdu.

Perşembenin gelişi çarşambadan belli olur derler. 2012 o kadar güzel geçti ki 2013’ün daha iyi olacağına dair beklentim yüksek. Yeni yılın ilk günlerinde vizyona giren CM101MMXI Fundamentals düşüncemin doğru olduğunu doğrular nitelikte.

CM101MMXI Fundamentals için hazırladığım inceleme için takipte kalın.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...