12 Ocak 2013 Cumartesi

Çukurova 6. Kitap Fuarı'na 3 Kala

   Çukurova kitap fuarı yaklaşırken bende de heyecan katsayısı artıyor. Daha 1 ay öncesinden bütçemi ayarlamış, alınacaklar listesini çıkarmış, imzalatılacak kitapları seçip yazarlara soracağım soruları hazır etmiştim. Beni tanıyanların oğlum biz seni biliyoruz sen o arbedede listeyi unutup şunu da alayım, oğlum çok ucuz lan kap kap okunur bir ara stokta dursun, şurda ne var, hımm bak buda fena değil zaten bu yazarla tanışma vakti gelmişti diye bin bir bahane bulup kontrolü elden bırakıp ordan oraya savrulacaksın dediklerini duyar gibiyim ama yok arkadaş bu sefer kendimi tutmaya kararlıyım. Zaten tutmasam ne olur ? Bu sene öyle büyük bir bütçe ayıramadım. Hatta öyle ki internet satış fiyatlarını araştırıp alınacak kitapların yanına yazdım. Eğer daha uyguna bulamazsam hiç birşey almadan sadece kitaplarımı imzalatıp eve dönebilirim. Bu sene en büyük umudum DEX. İstanbul fuarındaki gibi 4 lira -9 lira kampanyası olursa mükemmel olur. 
   İmza günleri için katılımcı yazar sayısının az olması ve İstanbul fuarı gibi her yayın evinin kendi standını göremeyecek olmak (bkz.DEX, Artemis) beklentilerimi düşürse de moralimi bozmuyorum. Fuar sonrası düşüncelerimi yazıp burada paylaşacağım :)

Çukurova Kitap Fuarı Etkinlik Programı, İmza Günleri, Katılımcı Listesi ve Ulaşım için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...